- Eighteen

Eighteen

18 år fyller jag idag. Kommer dock inte fira så speciellt mycket nu på födelsedagen då det är måndag och jag går i skolan. Men ser fram emot fredag och lördag då det blir firande! Man blir ju bara myndig en gång ;)
 
Photography |
#1 - - Viktoria Eriksson:

Åh, grattis!! :D

Svar: Tack ska du ha!! :)
thestylepalette.blogg.se

#2 - - Henrietta Nylund:

Åh grattis! Längtar tills jag fyller 18 haha :D

Svar: Tack! Ja det förstår jag haha :)
thestylepalette.blogg.se

#3 - - FILIPPA [filippamyhrberg.se]:

Så fin blogg :) Tänkte också bara säga att jag inte kan kommentera inläggen som ligger under detta, hoppas det löser sig! Kram

Svar: Tack så jättemycket, detsamma! Åh vad typiskt ska försöka kolla upp det på en gång, tack för att du sa till :) kram
thestylepalette.blogg.se

#4 - - Malin:

Åh grattis i efterskott!!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
thestylepalette.blogg.se

#5 - - linnea:

ååh grattis!! Superfin blogg!

Svar: Tack ska du ha!! Åh vad glad jag blir, detsamma :)
thestylepalette.blogg.se

#6 - - VERONICA - fashion blog:

Åh grattis fina, ha en toppen dag!!

Svar: Tack fina du, detsamma!
thestylepalette.blogg.se

#7 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Stort grattis (i efterskott)!! Hoppas att du hade en superfin födelsedag.

Svar: Tack så mycket! :)
thestylepalette.blogg.se

#8 - - Selina:

Fin bild och grattis i efterskott!!

Svar: Tack så jättemycket! :)
thestylepalette.blogg.se

#9 - - Linnea:

Åh stort grattis i efterskott!
Trevlig helg! :)
Kram!

Svar: Men tack så mycket! :) kram
thestylepalette.blogg.se

#10 - - Natalie:

Åh grattis till dig!!

Svar: Tack! :)
thestylepalette.blogg.se

Follow

Upp