- Shake it like a polaroid

Shake it like a polaroid

 
11e augusti idag och jag njuter just nu av sommarlovet. Efter Mallorca så har jag varit mycket på landstället, hos min syster och nu är jag hemma igen. Bilderna ovan är från början av augusti när vi firade att Aashini fyllde 18. Så bra kväll och den första bilden är direkt från hennes polaroid kamera, hur kul?
 
Photography |
#1 - - MATILDA ROSQVIST:

Skönt att du njuter av sommarlovet :D

#2 - - NICOLE:

Låter superhärligt :)

#3 - - !A:

Fina bilder

#4 - - CAICAIS:

åh älskar polaroidbilder!!

#5 - - Jessica Högberg:

Låter som du har det toppen!

#6 - - Annelie:

härliga bilder! :)

#7 - - Prietha:

Åh så fina bilder!

#8 - - Sarah:

Skönt o njuta av sommarlovet :)

#9 - - Sara Ekman:

Härligt :)

#10 - - Erika:

Häftigt med en sådan kamera :)

#11 - - Henrietta Nylund:

ååh har alltid velat ha en polaroid kamera!

#12 - - Skogsraah ☾:

Härliga bilder :)

#13 - - Emma Engström:

Vilka härliga bilder! :) Kram

#14 - - N:

Fina bilder :)

#15 - - Liisa Lindström:

Härliga bilder! :)

#16 - - MADDISENJ.SE:

Riktigt fina bilder

#17 - - Sanna | Beauty & Design:

Åh vad härliga bilder :)

#18 - - Anna:

Låter som att du har en riktigt fin sommar! :)

#19 - - Felicia Karlström:

Åh låter underbart du! :) Kram!

#20 - - Lady Mischievous:

Tack så mycket sötnos du med! :)
(har precis bytt blogg och svarar på kommentarer från min gamla om du inte skulle känna igen den)

#21 - - Frida:

Ser ut som ni hade kul ;-)

#22 - - Michelle:

Härliga bilder! :)

#23 - - Girltyping:

Fina bilder :)

Follow

Upp