- By the harbour

By the harbour

Ja, det här var utsikten från vårt hotellrum. Vi hade en himla tur med vädret när vi var där, blommorna i kungsträdgården hade redan börjat blomma. Så nu kan man väl officiellt säga att det är vår? Mitt påsklov har verkligen varit ett av de bästa på länge, så härligt att få vara ledig men imorgon blir det tillbaks till verkligheten. Kan ju vara skönt det också på ett sätt, man har ju typ noll rutiner när man är på lov haha.
 
Photography |
#1 - - Malin:

Åh vad vackert! :)

Svar: Ja, en riktigt fin utsikt! :)
thestylepalette.blogg.se

#2 - - Moa Persson:

Åh så vackert!

Svar: Ja, skulle verkligen kunna vänja mig vid den utsikten :)
thestylepalette.blogg.se

#3 - - amanda:

Så fina bilder D:

Svar: Tack! :)
thestylepalette.blogg.se

#4 - - frida christina:

Fullkomligt underbara bilder!

Svar: Men åh tack ska du ha! :)
thestylepalette.blogg.se

#5 - - ♫♪ sandra:

fint!

Svar: Tack!
thestylepalette.blogg.se

#6 - - Viktoria Eriksson:

Härligt, fin utsikt! :)

Svar: Ja, den skulle jag lätt kunna vänja mig vid ;)
thestylepalette.blogg.se

#7 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Fina bilder! :) Måste besöka dom underbara blommorna nu när jag är här i Stockholm! :)

Svar: Tack ska du ha! :)
thestylepalette.blogg.se

#8 - - Emma:

Vad roligt att ni hade en så bra utsikt! :)

Svar: Ja, en positiv överraskning! :)
thestylepalette.blogg.se

#9 - - Sarah:

Vilken mysig utsikt :)

Svar: Men verkligen, så fint! :)
thestylepalette.blogg.se

#10 - - Liborius:

Så fint! och älskar när det blommar i kungsan:D

Svar: Ja, svårslagen utsikt! Jag med :)
thestylepalette.blogg.se

#11 - - Prietha:

Jäklar vad fint!

Svar: Men ellerhur :)
thestylepalette.blogg.se

#12 - - OLIVIA:

så fint!!

sv: åh tack :D
kram♡

Svar: Ja men visst är det! :)
thestylepalette.blogg.se

#13 - - CAICAIS.BLOGG.SE~:

åh så fint!

Svar: Riktigt vackert var det!
thestylepalette.blogg.se

Follow

Upp