- Drifting Away

Drifting Away

Den här målningen hänger just nu uppe i skolan. Det var mitt bildprojekt i slutet av 1:an, med inspiration från Lars Lerin. Vi åkte även och kollade på hans utställning med bildgruppen inne i Stockholm, och jag kan säga att jag är väldigt imponerad. Definitivt en av de bästa svenska konstnärerna skulle jag säga!  
 
Första advent idag, var nere på julmarknaden förut. Alltid lika trångt och med samma försäljare varje år i princip, ändå så är det något speciellt. Fast hoppas på snö nästa marknad, blir tusen gånger mysigare då. Börjar få lite julkänsla nu i alla fall.
 
Creative |
#1 - - Life of Johanna:

Vilken fin målning

Svar: Tack så jättemycket!
thestylepalette.blogg.se

#2 - - Linda [fotoblogg]:

Så fin bild! :)

Svar: Men tack ska du ha :)
thestylepalette.blogg.se

#3 - - Ida:

Så fin målning!

Svar: Åh tack!
thestylepalette.blogg.se

#4 - - Emme ∞:

Åh så fin!

SV: Ja eller hur, man blir så glad!

Svar: Tack! :)
thestylepalette.blogg.se

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Fantastiskt vacker målning :)

Svar: Tack så jättemycket :)
thestylepalette.blogg.se

#6 - - Emelie:

Åh så fin!

Svar: Tack! :)
thestylepalette.blogg.se

#7 - - Liborius:

mysigt med julmarknad:)

Svar: Ja verkligen, ger sån julkänsla! :)
thestylepalette.blogg.se

#8 - - Emma:

Åh vilken fin målning!

Svar: Tack vad snällt!!
thestylepalette.blogg.se

#9 - - Elin karlsson:

Men så fin tavla du har gjort! Gud så duktig du är :)

Svar: Tack så jättemycket!

Svar: Åh tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! :)
thestylepalette.blogg.se

Follow

Upp