- African Moments

African Moments

 
Under två veckor denna höst så fick jag och några andra på min skola vara med på en fantastisk upplevelse i Kenya. Det finns ett välgörenhetsprojekt på skolan som jobbar för att alla ska få gå i skolan. Vi åkte till den lilla by där projektet har startat en skola tidigare i år. Så i lite mer än en vecka så fick vi vara med alla barnen på skolan, gjorde olika saker i byn, åkte på utflykt och fick uppleva en helt annan miljö och kultur. Under de två sista dagarna fick vi också chansen att åka på safari och bo i hyddor mitt bland alla giraffer och zebror. Något jag länge velat göra, och det översteg alla mina förväntningar. Otroligt häftigt.
 
Jag är så tacksam för att jag fick den här möjligheten att få resa dit och vara med om allting. Det har varit så lärorikt, roligt, känslomässigt prövande och jag kommer aldrig att ångra att jag åkte med. Ett minne för livet.
 
Travel |
#1 - - Amanda-fotoblogg:

Underbara bilder!

Svar: Tack! :)
thestylepalette.blogg.se

#2 - - Isabella:

Åh vad häftig upplevelse, underbara bilder också! :)

Svar: Åh tack ska du ha! :)
thestylepalette.blogg.se

#3 - - fröken A:

Åh så spännande! Vilken upplevelse :)

Svar: Ja det var det verkligen! :)
thestylepalette.blogg.se

#4 - - Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Åå, tack så mycket :D

#5 - - Malin i Barcelona:

Det låter helt fantastiskt och givande! :)

Svar: Ja det var det verkligen, något som man kommer bära med sig! :)
thestylepalette.blogg.se

#6 - - Life of Johanna:

Vilken upplevelse för livet och vara med om

Svar: Ja det kan man minst sagt säga :)
thestylepalette.blogg.se

#7 - - Jennisbeauty:

Åh så himla härligt! :)

Svar: Ja, väldigt :)
thestylepalette.blogg.se

#8 - - linda:

super fina bilder!

Svar: Men tack ska du ha!
thestylepalette.blogg.se

#9 - - Life of Johanna:

Ja min lördag var kanon :)

#10 - - Liborius:

jättefina bilder!

Svar: Tack, vad glad jag blir!
thestylepalette.blogg.se

#11 - - Ida Lindborg ♡:

åh vilken fantastisk upplevelse, fina bilder! :)

Svar: Ja det var det verkligen! Tack :)
thestylepalette.blogg.se

#12 - - Angelica Bengtsson Fotografi:

åh vilken upplevelse!

Svar: Ja det var helt fantastiskt!
thestylepalette.blogg.se

#13 - - Maria Ekblad:

Åh vilken upplevelse. Jag var i Uganda i gymnasiet på studieresa och kommer aldrig glömma den resan. :)

Svar: Gud vad roligt! Nej de resorna är så speciella så man kommer alltid bära med allt man upplevde där :)
thestylepalette.blogg.se

Follow

Upp