- Give Away

Give Away

Fick ner detta superfina skalet i brevlådan idag från Caseapp. Jättenöjd med resultatet, tycker bilden från när jag var i Kenya passade riktigt bra med marmorbakgrunden! Och gissa vad? Nu har ni chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 299kr, vilket betyder att någon av er också kan göra sitt egendesignade skal eller skin!
 
För att vara med ska du:
♥ Följa Caseapp på Facebook & Instagram
♥ Skriv en kommentar i det här inlägget att du är med.
 
För en extra lott:
♥ Följ min blogg via bloglovin HÄR, och skriv sen vilket nummer du blev :)
 
Vinnaren presenteras den 20 Februari. Lycka till!
 
Give Away |
#1 - - Henrietta Nylund:

Följer redan dom på fb och instagram! Jag är med! :)

Svar: Kul att du ville vara med! Tävlingen är nu avslutad, kika in för att se om du vann :)
thestylepalette.blogg.se

#2 - - Viktoria Eriksson:

så snyggt skal :)

Svar: Tack! :)
thestylepalette.blogg.se

#3 - - Elin Almqvist:

Jag är helt klart med! Följer dig på bloglovin och blev fjärde följaren! :) Följer dem även på fb och instagram redan! :D

Svar: Jättekul att du ville vara med! Vinnaren är nu utsedd, kika in och se om det blev du :)
thestylepalette.blogg.se

#4 - - Julia:

så snyggt skal :) följer på insta (inte det kontot som är med i menyn på min blogg) och gillar på fb :)

Svar: Vad kul att du ville vara med och tävla! Vinnaren är nu utsedd, kika in på bloggen för att se om det blev du :)
thestylepalette.blogg.se

#5 - - Jessica Högberg:

Så fint=))

Svar: Men tack ska du ha :)
thestylepalette.blogg.se

#6 - - N:

Kul med tävling :)

Svar: Ja men visst :)
thestylepalette.blogg.se

#7 - - Meg:

Funkar inte att kommentera dina gamla inlägg av nån anledning, men ville bara säga att den där ananas-lampan var grymt ball!

sv. Supertack för peppen :) är astaggad!

Svar: Oj, vad konstigt, tror det har att göra med vilken webbläsare man använder, men ska kolla upp det! Ellerhur! :)
thestylepalette.blogg.se

#8 - - Madde:

Jag är med!! Följer på instagram som maddeeward och på facebook som Madeleine Ward. Blev följare nummer 5 på bloglovin. :) kram på dig!

Svar: Vad kul att du ville vara med! Vinnaren är nu utsedd, kika in och se om det blev du :) kram
thestylepalette.blogg.se

#9 - - CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

Jag är med :D

Svar: Jättekul att du ville vara med, kika in på bloggen för att se om det blev du som vann :)
thestylepalette.blogg.se

#10 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad snyggt skal!

Svar: Tack!!
thestylepalette.blogg.se

#11 - - Terese Flinth:

sv; Taack! :)

#12 - - Emelie:

Men åh så fint skal!

Svar: Men tack så mycket! :)
thestylepalette.blogg.se

#13 - - S A R A:

så kul med tävling! fint pris med

Svar: Ja visst :)
thestylepalette.blogg.se

#14 - - rebeccafornstedt.blogg.se:

Åh vad fint och extra roligt att det är helt unikt i sitt slag <3

Svar: Ja det är verkligen kul att ha något man designat själv som man vill ha det :)
thestylepalette.blogg.se

#15 - - Prietha:

Jag är med! Blev följare nummer 6 :)

Svar: Jättekul att du ville vara med! Vinnaren är nu korad, kika in och se om det blev du :)
thestylepalette.blogg.se

#16 - - Elin karlsson:

Så snyggt skal, stilrent! :)

Svar: Tack så mycket fina du!

Svar: Ja ellerhur! :)
thestylepalette.blogg.se

#17 - - Sarah:

Va kul me ett skal som ingen annan har :)

Svar: Ja verkligen! :)
thestylepalette.blogg.se

#18 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Roligt med ett personligt skal, det där blev snyggt! :)

Svar: Tack! :)
thestylepalette.blogg.se

#19 - - malin:

Vad skoj med tävling och vilket snyggt skal!

Svar: Ja, och tack! :)
thestylepalette.blogg.se

#20 - - Camilla:

Jag är med! :) Följer dom redan på instagram (camjon7) och facebook (Camilla Jonsson)

Svar: Jättekul att du ville vara med! Vinnaren är utsedd, kika in och se om det blev du :)
thestylepalette.blogg.se

#21 - - Johanna Mohlin:

veckans blogg tävling är nu avslutad! gå in och kolla om du vann, gjorde du inte det? gå med i veckans nya blogg tävling

http://nouw.com/mohlinaren

kram <3

#22 - - Moa Persson:

Jag har gillat de på fb sedan innan, och jag följer dig på bloglovin nu. (tror jag blev nummer 6 eller 7) För min dator laggade ihop när jag började följa (det stod nr 6 innan jag gillade) men sedan när datorn började krångla så testade jag att sluta följa (då stod det nr 5) och när jag började följa igen så blev det nr 6. Sedan när jag uppdaterade sidan så står det att du har 7 följare, så ja... Men jag följer dig i vart fall haha :)

Svar: Ja det kan lätt krångla ibland haha! Jättekul att du vill vara med i alla fall, vinnaren är nu utsedd, kika in och se om det blev du :)
thestylepalette.blogg.se

#23 - - KassandraPalma:

jag är med!!
har gillat på facebook, och följer på instagram
följer dig dessutom och blev nr 8 :)

Svar: Jättekul att du ville vara med! Vinnaren är dragen, kika in för att se om det blev du :)
thestylepalette.blogg.se

Follow

Upp