- Le Rouge

Le Rouge


Har haft världens bästa helg. Började i fredags med drinkar på Blå för både mig och Helena som fyllde 18 samma vecka. Sen blev det en liten utgång till krogen nere på stan och hängde med folk från skolan. På lördagen så hade jag min 18-årsmiddag på Le Rouge i Gamla stan. Har varit där en gång tidigare och älskar den restaurangen, hur mysig som helst!
 
Photography |
#1 - - Http://carroat.blogg.se:

Tack så mycket :)

#2 - - Http://carroat.blogg.se:

Tack så mycket :)

#3 - - Rebecca:

Vad mysigt, ser ut som ni hade en trevlig kväll :)

Svar: Ja väldigt mysigt var det :)
thestylepalette.blogg.se

#4 - - ACIRES - Fotograf i Skåne:

Jag känner att jag nog för besöka den där restaurangen nästa gång jag är där uppe!

Svar: Ja men det tycker jag verkligen du ska göra! En av de mysigaste restaurangerna jag varit på! :)
thestylepalette.blogg.se

#5 - - Emelie:

Men åh så trevligt! :D

Svar: Ja men visst! :)
thestylepalette.blogg.se

#6 - - Marika Yngvesson - Elitryttaren:

Mysiga bilder :)

Svar: Tack :)
thestylepalette.blogg.se

#7 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg härligt ut :)

Svar: Det var väldigt mysigt! :)
thestylepalette.blogg.se

#8 - - Liborius:

Men åh vad mysigt:D

Svar: Ja, väldigt mysigt var det :)
thestylepalette.blogg.se

#9 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad mysigt! :)

Svar: Ja! :)
thestylepalette.blogg.se

#10 - - Sarah:

Vilken rolig helg du verkar ha haft :)

Svar: Ja den var riktigt grym :)
thestylepalette.blogg.se

#11 - - Madde:

Åh så mysig restaurang! :D

Svar: Ja, verkligen något jag kan tipsa om! :)
thestylepalette.blogg.se

#12 - - Pauline:

vad mysigt :)

Svar: Verkligen :)
thestylepalette.blogg.se

#13 - - amanda:

Vad trevligt det ser ut! :D

Svar: Ja, det var det :)
thestylepalette.blogg.se

#14 - - CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

åh så mysiigt!

Svar: Ja väldigt mysig restaurang det där! :)
thestylepalette.blogg.se

#15 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Det låter verkligen som en riktigt bra helg! :)

Svar: Ja den var riktigt grym! :)
thestylepalette.blogg.se

#16 - - milina.blogg.se:

gud så mysigt! :)

Svar: Ja! :)
thestylepalette.blogg.se

#17 - - VERONICA - fashion blog:

Ser ju underbart ut! Vad mysigt ni haft det :) Härligt! Ha en fin onsdag tjejen!

Svar: Det var det! Detsamma :)
thestylepalette.blogg.se

#18 - - Julia:

såg mysigt ut :)

Svar: Ja det var det :)
thestylepalette.blogg.se

#19 - - Prietha:

Ser supermysigt ut! Längtar tills min egna 18-årsdag :D

#20 - - Prietha:

Ser supermysigt ut! Längtar tills min egna 18-årsdag :D

Svar: Verkligen! Ja det förstår jag haha :)
thestylepalette.blogg.se

#21 - - Viktoria Eriksson:

Mysigt, härliga bilder! :)

Svar: Ja, tack ska du ha! :)
thestylepalette.blogg.se

#22 - - Jessica Högberg:

Oj så trevligt!! Grattis=)

Svar: Ja! Tack! :)
thestylepalette.blogg.se

#23 - - Henrietta Nylund:

Åh vad gott och mysigt!

Svar: Ja verkligen en restaurang jag kan tipsa om :)
thestylepalette.blogg.se

#24 - - Linnea:

Svar: Tack så jätte mycket snälla du!
Hoppas att du haft en superbra vecka hittills!
Kram!

#25 - - Elin karlsson:

Vad gott! Ser ut att du har haft det trevligt :)

Svar: JA det var det :)
thestylepalette.blogg.se

#26 - - Fru Boholm:

Stort grattis i efterskott :) Det verkar som att ni hade en riktigt trevlig kväll.

Svar: Tack så himla mycket :) Ja men verkligen!
thestylepalette.blogg.se

#27 - - amanda:

Ser himla mysigt ut! :D

Svar: Ja otroligt mysigt ställe! :)
thestylepalette.blogg.se

Follow

Upp