- Stripes

Stripes

 
Lördag och en väldigt behövlig helg. Har varit så trött den här veckan, förmodligen eftersom det är veckan efter sportlovet. Nu börjar det äntligen kännas som vår dessutom. Var imorse ute på min första löprunda för i år och det gick riktigt bra. Sprang 5,6 km, vilket är rekord för mig. Imorgon ska jag träffa Emma P också, så denna helgen ser ut att bli vårig och skön.
 
Style |
#1 - - Sarah:

De e najs att de börjar bli vår :)

Svar: Ja så skönt! :)
thestylepalette.blogg.se

#2 - - Rebecca:

Duktig du är!!

Svar: Tack! :)
thestylepalette.blogg.se

#3 - - Anonym:

Snyggt!

Svar: Ja enkelt men ändå snyggt! :)
thestylepalette.blogg.se

#4 - - Liborius:

så snyggt!

Svar: Ja gillar speciellt tröjan!
thestylepalette.blogg.se

#5 - - Jessica Högberg:

Det var nästan så jag plockade bort alla varma kläder igår men det kanske är lite tidigt;)

Svar: Ja idag var det snö här igen haha ;)
thestylepalette.blogg.se

#6 - - OLIVIA:

Snyggt!!

sv: hihi tack :D
kram♥

Svar: Ellerhur!
thestylepalette.blogg.se

#7 - - Meg:

så enkelt och snyggt!

Svar: Ja ibland behövs det inte mer!
thestylepalette.blogg.se

#8 - - CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

Så snyggt!

Svar: Ja men visst :)
thestylepalette.blogg.se

#9 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad snyggt! :D

Svar: Ja visst! :)
thestylepalette.blogg.se

#10 - - Susanna:

Åh så snygga! Älskar randigt just nu haha!

sv: Sent svar men jaa ta tag i det du, obeskrivligt skönt med körkort! Gäller ju att ha bra tillgång till bil också, men himla skönt att bara kunna åka iväg när man vill utan att en dåligt planerad busstidtabell förstör allt :)

Svar: Jag med, funkar till typ allt :) Ja, jag borde nog ta och börja läsa körkortsboken i alla fall!
thestylepalette.blogg.se

#11 - - Prietha:

Shit vad långt du sprang! Inte långt kvar till milen ju ;)

Svar: Haha, ja längsta jag sprungit typ! Får sätta upp det som mål ;)
thestylepalette.blogg.se

#12 - - Viktoria Eriksson:

så snyggt! älskar jeansen :)

Svar: Ja, jag med! :)
thestylepalette.blogg.se

#13 - - GoForFit:

Snyggt! :)

sv; Verkligen! :)

Svar: Ellerhur :)
thestylepalette.blogg.se

#14 - - Isabelle Olofsson:

Älskar den stilrena väskan!

Svar: Jag med!
thestylepalette.blogg.se

Follow

Upp