- Pink & Leo

Pink & Leo

 
Accessoaren som förgyller vilken outfit som helst. Självklart är det solglasögonen jag pratar om. Snyggaste solisarna just nu tycker jag är kattformade eller halvrunda, helst i någon fin ljus pastellfärg eller leopardmönstrade. 
 
Oj vad denna helg gick snabbt! Har bland annat hunnit med en utekväll, hälsat på min syster, haft pluggfika, cyklat runt ut i solen och varit i simhallen. Tre dagar skola väntar nu innan det bär av på resa.
 
Style |
#1 - - frida:

åh håller med! sjukt fint!

Svar: Verkligen! :)
thestylepalette.blogg.se

#2 - - rebeccafornstedt.blogg.se:

Så snygga!!

Svar: Ja, blev så sugen på att klicka hem ett par!
thestylepalette.blogg.se

#3 - - Madde:

men åh så snygga!!

Svar: Ja älskart!
thestylepalette.blogg.se

#4 - - Jessica Högberg:

Vart bär det av??

Svar: Jag var i Paris :)
thestylepalette.blogg.se

#5 - - Viktoria Eriksson:

så snygga! :)

Svar: Håller med! :)
thestylepalette.blogg.se

#6 - - Jessica Högberg:

Finns mycket fint!

Svar: Men visst!
thestylepalette.blogg.se

#7 - - Kajsa-Stina:

Så sjukt snygga solglasögon allihopa! Älskar att bära det då man ser så cool ut och allmänt skön liksom! Har några par hemma men man kan ju aldrig få för många par solglasögon enligt mig :D

Svar: Nej, solglasögon är verkligen den perfekta accessoaren! :)
thestylepalette.blogg.se

#8 - - frida:

Åhh älskar solglasögon använder typ året om!!

Follow

Upp