- Longing for Paris

Longing for Paris

 
Räknar ner dagarna. Inte långt kvar nu, om drygt två veckor så bär det av till Paris med franska gruppen. Känns som att man har så höga förväntningar inför det så att man kanske blir besviken när man väl är där. Hoppas inte det i alla fall!
 
Strax ska jag och mamma hoppa in i taxin för att åka till ett hotell i Stockholm. Ska bli jättemysigt att övernatta där två nätter, ta det lugnt och gå på stan ♥
 
Inspiration |
#1 - - Cajsa Lindahl:

aww, thanks. :P Jag kände mig faktiskt lite cool på den där bilden...xD hahahaha! händer inte ofta. :P

#2 - - Emma:

Vad roligt att komma till Paris! :D

Svar: Det ska det helt klart bli :)
thestylepalette.blogg.se

#3 - - Linn Strömberg:

Åh vad kul att resa till Paris!

Svar: Ja, är väldigt taggad på det :)
thestylepalette.blogg.se

#4 - - amanda:

så härliga bilder!

Svar: Men ellerhur!
thestylepalette.blogg.se

#5 - - Prietha:

Men vad roligt!

Svar: Ja, inte varje dag man åker dit liksom :)
thestylepalette.blogg.se

#6 - - Madde:

åh så roligt!!

Svar: Det ska det verkligen bli!
thestylepalette.blogg.se

#7 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Ååå vad kul :)

Svar: Jaa! :)
thestylepalette.blogg.se

#8 - - frida christina:

Åh så underbart!

Svar: Ja, längtar!
thestylepalette.blogg.se

#9 - - OLIVIA:

Åh va kul! Paris är underbart, har varit där :D

sv: åh tack :D
kram♡

Svar: Det kan jag tänka mig! :)
thestylepalette.blogg.se

#10 - - Sarah:

Va kul o gå på stan i Stockholm :)

Svar: Ja det är alltid roligt :)
thestylepalette.blogg.se

#11 - - Viktoria Eriksson:

så roligt! härliga bilder :)

Svar: Men verkligen! :)
thestylepalette.blogg.se

#12 - - Moa Persson:

åh gud vad spännande :D

Svar: Ja det ska bli jättespännande! :)
thestylepalette.blogg.se

#13 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Jag är så avis på dig. Jag skulle gärna åka tillbaka till Paris nu på direkten. Jag kan nästan garantera dig att du inte kommer bli besviken. Det är så fint och alla byggnader är helt fantastiska. Däremot kommer du nog vara trött i huvudet för det är så himla mycket att ta in. Vart man än vrider huvudet så är det fantastiska byggnader osv.... Haha:)

Svar: Ja, det var verkligen helt fantastiskt i Paris! Längtar redan tillbaka :)
thestylepalette.blogg.se

Follow

Upp